Forum Star Stable
Witaj na forum.

Join the forum, it's quick and easy

Forum Star Stable
Witaj na forum.
Forum Star Stable
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Go down
Nim
Nim
Liczba postów : 1151
Nazwa w grze : Svea Almondcry

[trik] Zasada wyrzutu Empty [trik] Zasada wyrzutu

Czw 21 Maj 2015, 20:44
Dzisiaj przedstawię Wam kilka prostych trików dzięki którym będziecie mogły wzbić się w powietrze nie używając skoku.
Szczególnie to się przydaje, kiedy utkniemy pomiędzy dwoma obiektami, ponieważ możemy kontrolować lot i szybko wydobyć się z nich bez potrzeby teleportu do stajni.

Część I


Opis przedstawię na przykładzie statku na brzegu południowej plaży Moorland.

Krok po kroku:
1. Wchodzimy pomiędzy dwa ciasne obiekty.
2. Podchodzimy do najwyżej położonego punktu i stabilizujemy postać.
3. Dębujemy równocześnie kierując konia na zewnątrz.
4. Kontrolujemy lot i staramy się równo wylądować aby nasza postać nie zsunęła się.

Proste nieprawdaż? :3
Aby lepiej wytłumaczyć Wam ten trik zrobiłam screeny:

[trik] Zasada wyrzutu Krok_1

[trik] Zasada wyrzutu Krok_2

[trik] Zasada wyrzutu Krok_3

[trik] Zasada wyrzutu Krok_4

Kilka uwag:
-Musimy wjechać daleko od końców obiektu, w innym przypadku postać się wyśliźnie.
-Zgodnie z generalną zasadą stabilizacji, kiedy koń laguje NIE odwracamy się w stronę wewnętrzną, bo stracimy całkowicie kontrolę nad koniem. Lepiej troszkę pokombinować z dębowaniem i cofaniem niż zaczynać wszystko od początku.
-Czasami wyrzuca nas za daleko lub za wysoko. Spowodowane jest to kontem. Im bardziej jesteśmy prostopadle odwróceni do wewnętrznego obiektu tym dalej/wyżej polecimy co może skończyć się utratą wytrzymałości postaci lub odwiezieniem do stajni.
-Do takich eksperymentów najlepsze są konie z dużą ilością punktów w sile i wytrzymałości. Dzięki sile konie są mniej wyczulone na urazy a dzięki wytrzymałości w razie wypadku tracimy mniej punktów.
-Do takich trików najlepsze są konie z dużą ilością wytrzymałości i siły.
-Odległość obiektów powinna być na tyle mała, aby pole postaci i obiektów naszły na siebie co skutkuje wybiciem w powietrze.

Wniosek:
Jeżeli pole postaci wejdzie w pole obiektu obiekt usunie postać dzięki czemu możemy wzbić się w powietrze :3

Część II

Jak pewnie zauważyliście z im większą siłą obiekt nas wyrzuci tym dalej/wyżej lecimy. Można to wykorzystać na wyścigach a nawet cs'ach. Jak macie sr na pewno jeździliście po pagórkowatych torach. Nie raz wybijało Was nagle w powietrze? Jest to spowodowane wejściem w kontakt z podłożem, które jak wiadomo, też jest obiektem xD Jak to zrobić? Najłatwiej wykonać to zjeżdżając ze stromej górki. Wystarczy nakierować konia aby był jak najbardziej nachylony łbem do ziemi. Dzięki rozpędowi wchodzimy w kontakt z podłożem i gotowe, szybujemy w powietrzu xd Nie do końca to opracowałam, ale działo to mniej więcej na takiej zasadzie.


Część III

Tym razem korzystamy z trochę innych rzeczy... Prędkości konia, podłoża i niskiego obiektu. Jeżeli z odpowiednią prędkością się rozpędzimy trafiając np. w mur a podłoże jest położone ukośnie obiekt nie odtrąca nas w drugą stronę a lekko unosi. Jest to jednak słaba metoda, ponieważ nie zawsze się udaje (nie mam zielonego pojęcia dlaczego, ale jak tylko ogarnę sytuację to zedytuję wątek)a siły wyrzutu jest bardzo mała : /

Ciekawostka:
Kiedyś wskakując na niektóre przedmioty np. ognisko wyrzucało nas w powietrze. Dlaczego? To już niech lepiej wyjaśni Mid, bo ja pewnie coś pokręcę xd


No to tyle na ten temat.
Dyskusja otwarta a poradnik mam nadzieję, że się przyda :3
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach